Denizli Büyükşehir Belediyesinin Su ile Kanalizasyon (DESKİ) Genel Müdürlüğünün bünyesi üzerinde hizmet vermeye devam eden ALO 185 isimli Çağrı Merkezi kentin tümüne 7 gün ve 24 saat boyunca kesintisiz bir şekilde hizmet vermeye devam ediyor. Denizli Büyükşehir Belediyesi ise DESKİ’nin kurulmuş olduğu 30 Mart 2014 senesinden bu yana 7 gün ve 24 saat boyunca hizmet vermeye devam eden ALO 185 isimli numara, 31 Aralık 2019 tarihine dek 5 sene içerisinde tam tamına 915.000 tane çağrıya cevap vermiş durumda. Vatandaşların alt yapıyla alakalı problemlerinin çok hızlı bir şekilde çözülmesi amacıyla teknolojinin bütün olanaklarını da kullanmakta olan ALO 185, almış olduğu ihbarları online bir şekilde saha ekiplerine iletmekte. Büyükşehir DESKİ’nin kurulmuş olması itibariyle 915.000 tane çağrıyı cevaplamış olan ALO 185, 2019 senesinde de tam tamında 182.244 tane çağrıya yanıt vermiş durumda. Arıza ile alakalı bildirimlerin yanında bilgi alma konusunda isteği bulunan vatandaşlara da yardımcı olarak, alakalı birimlere yönlendirmelerde bulunan çağrı merkezi vatandaşların mevcut durumdaki ihtiyaçlarının hiç bir şekilde zaman kaybedilmeden giderilebilmesi amacıyla da çaba sarf etmeyi sürdürüyor. ALO 185 isimli numaranın yanı sıra ”444 9 185” şeklindeki telefon numarası üzerinden de ulaşılabilmekte olan çağrı merkezine 2019 senesinde tam tamına 182.244tane ihbar telefonu gelmiş olduğu ifade edildi.